Durata: | 2 zile | Pret / Participant: | 350 Euro fara TVA |
Traineri: | Marian Stirbescu,Cristian Stirbescu | Format: | Curs interactiv pentru dezvoltare de abilitati |
Modalitate de livrare: |
In house, Open | Participanti: | 9 – 12 |
Descrierea Training-ului Sales QuickStart
Sales QuickStart se adreseaza vanzatorilor cu experienta mica sau medie care isi doresc sa reusesca in acest domeniu.
Sales QuickStart este un curs de initiere rapida in bazele vanzarii in care participantii au ocazia sa invete cum sa abordeze clientii, sa gestioneze discutia de vanzari, sa recunoasca si sa trateze usor obiectiile uzuale ale clientilor si cum sa propuna o solutie aliniata cu nevoile clientului.
Cursul, ii ajuta pe noii angajati in departamentul de vanzari sa se integreze rapid in organizatie, sa castige un vocabular comun si sa avanseze catre inchiderea vanzarii.
Audienta principala:
-
Reprezentantii de vanzari la inceput de cariera si care nu au fost expusi unei abordari structurate
-
Noii angajati ai departamentului de vanzari
-
Inside Sales
-
Antreprenori
Audienta secundara:
-
Angajatii cu functii de suport vanzari
-
Reprezentantii departamentelor de suport (tehnic, service, procesare, logistic, financiar, etc)
-
Directori generali de la firme mici si medii
Pe durata cursului participantii vor:
-
Deprinde cunostintele si abilitatile necesare oricarui vanzator;
-
Invata instrumente de baza pentru vanzare cu ajutorul carora sa ii ajute sa-si indeplineasca obiectivele lunare;
-
Reusi sa-si insuseasca o reteta de vanzari general valabila pe care sa o poata adapta usor fiecarei situatii si abilitatilor personale;
-
Recunoaste obiectiile clientilor si vor fi capabili sa raspunda eficient obiectiilor uzuale;
-
Exersa abilitatile de vanzare prin exercitiile practice.
Agenda:
-
Contextul vanzarii
-
Cum cumpara clientii?
-
Ce trebuie sa faca un vanzator, responsabilitatile omului de vanzari, abilitati cheie
-
Tipologii de clienti
-
Discutia de vanzare
-
Contact
-
Traseul de discutie
-
Descoperire
-
Prezentarea unei solutii
-
Concluzii
-
Inchidere
-
-
Obiectii uzuale specifice B2B
-
Factori critici pentru inchiderea vanzarii
-
Notiuni de customer service